Shoppat bebisgrejjer.

Igår var första gången jag gick in på barnavdelningen på Lindex. Har gått och sneglat länge utan att våga ta steget :) Jag vet inte varför det känns så konstigt. Liksom att man blir uttittad. Det är en liten stad där jag bor och rätt så stor risk att stöta på någon man känner hela tiden. Men alla vet ju vid det här laget att vi ska ha barn i sommar. Det är bara dom man inte känner riktigt som inte vet. Folk är så nyfikna och stirrar utan att fråga. Min mage är inte direkt synlig under vinterjackan, men jäklar i vår då ska jag dra på mig min nya, tunna vårjacka och glida runt med den putande bebbemagen😀


Jag köpte i alla fall tre bodys igår. Det var rätt så urplockat i storlekarna så det blev en i st.50, 56 och 62.


När jag var på Dollarstore med farmor i måndags så hittade jag en jättesöt babyfilt och ett bäddset till spjälsängen. Kunde inte låta bli att köpa fastän vi just hämtat hem en massa sängkläder som mamma hade sparat🙂
Det är svårt att hålla hårt i plånboken när man vill köpa allt fint till lill*n i magen ♥

Leave a Reply

