GOOOD MORNING TO YA’LL!

Den här fredagen känns extra bra! =)

Lägenheten är städad och tvättkorgen nästan tom (med undantag för smutstvätten som smög sin in i tvättkorgen just efter att jag var färdig i tvättstugan igårkväll :p)

Jag somnade om efter att jag hade snoozat väckaren imorse, tyvärr så måste jag ha legat konstigt för nu har jag skallebang, men det är smällar man får ta!🙂

Fick en tid hos barnmorskan för återkontroll, jag missade ju förra tiden helt och hållet och det har varit lite svårt att pussla ihop det men nu blir det i alla fall samma dag som Adam ska ta sprutor. Lika bra att göra bort allt på samma gång.

Lilleman sover och själv så sitter jag och myser i köket med lyxfrukost.
Te och hårdbrödmacka med smörstekta champinjoner och basilika. Mmm.

Foto: Privat
Nu är det bara att invänta N som skriver tenta. Han har haft en tuff vecka med mycket plugg, jag fick agera förhörare igår och det var minsann inte lilla luntan med papper vi gick igenom. Tur att han är duktig min Nicklas! Nu håller jag tummarna för att det går bra och att vi kan pusta ut lite i helgen för att ta nya tag till veckan🙂
Ha en skön helg om vi inte hörs! Kram

Leave a Reply

