Skam den som ger sig.

Nu har Adam vaknat tre gånger gråtandes. Lite tröst och några lätta strykningar på pannan så somnade han om igen. Fick flytta lite på täcket också, verkar som att han tyckte det var i vägen då han skulle lägga sig på sidan. Första gången han vaknade var jag nog för snabb att gå in i sovrummet för då hade han just lyckats pilla in tutten i munnen när jag kom. Han vaknar ofta när den glidit ut ur munnen. Jag hade placerat den i handen innan jag smög ut första gången då vi märkt att han fixar det där själv i sömnen ibland🙂


Med risk för att han vaknar igen så ska jag nu gå och borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen. Inte illa för att vara första försöket. Nu ska det bara bli rutin av det hela. Jag tror att han kommer att vänja sig vid att gå isäng tidigare. Även om det märks att han blir mycket lugnare när man ligger brevid. Jag tycker ju inte heller om att sova ensam!

Så här vill han gärna somna våran prins, hållandes hand. Helst så nära ansiktet som möjligt!

Foto: Privat
Älskade, finaste Adam ♥

Leave a Reply

