Julkort.

Äntligen kom torsdagen då vi får åka hem! Jag har längtat hela veckan!
Ska bli så skönt att få vara hemma i några dagar, å så ska det bli kul att åka hem till mamma och pappa. En gång per år kan man i alla fall räkna med att hela familjen är samlad.
Nicklas är och gör tenta nu sedan får vi jullov!😀
Jag hade tänkt kliva upp lite tidigare idag för att börja packa ihop lite grejjer men det blev visst sovmorgon istället😉
Adam sover än så det är då ingen idé att börja förrän han vaknat och fått frukost!
Julklapparna är så gott som färdiga, jag har en jag ska slå in sedan tror jag banne mig det är klart!


Här kommer några bilder från våran fotosession med den busigaste och sötaste pepparkaksgubben..
Katterna var inte direkt på bushumör så dom vägrade ställa upp på julkort med vilda bebin trots idoga försök från både mig och Nicklas med kattmynta och kitbits!




Adam tyckte förstås det var hejdundrande roligt att hålla svans och klappa kisse! ;D

Foto: Alla foton är privata och får ej kopieras!

 

Leave a Reply

