God fortsättning!

Så var det ett nytt år igen!
Jag hade tänkt göra en sammanfattning av förra året men med tanke på hur långdragen jag kan bli så beslöt jag mig för att göra det enkelt och bara konstatera fakta.
2011 är mitt bästa år hittills!🙂 Att Adam låg i min mage förra året vid den här tiden är svårt att tänka sig. Han var så liten då, runt vecka 16 tror jag. Vi hade inte ens sett honom på ultraljud. Och nu är han snart 7 månader lillgrabben.
Det mesta finns ju att läsa här på bloggen så istället för att skriva ett långt inlägg om året som varit så nöjer jag mig så här.
Å så var det de där med nyårslöften. Jag brukar aldrig ha några men jag hoppas att det här året blir lite av ett hitta-mig-själv-år. Att jag får lite mer balans och ro i sinnet, blir lite mer harmonisk och avslappnad. Det kan jag nog behöva!🙂

God fortsättning önskar jag er alla som läser här. Hoppas att ni får ett fint 2012!
Kram

Leave a Reply

