Sabotage…

Senaste tiden har Porthos visat intresse för Adams nappar som trillat på golvet. Ibland har jag kommit på honom med att slicka på dom. Imorse såg han lite skyldig ut när jag kom in i vardagsrummet. Jag plockade upp tutten som låg på golvet för att lägga undan den till kokningen. Gissa vad.. Någon hade inte nöjt sig med att bara slicka på den..






Inte nog med det, jag hittade en till nu när jag började kolla napparna. Nu blir det att köpa några nya.
Tur att vi alltid kollar napparna och sköljer dom innan vi ger dom till lilleman. Tänk om den där biten hade lossnat i munnen på honom. Huvva. 
Nu blir det extra noga att hålla reda på dom. Får ha dom liggandes i nappburken så man är säker.

Å inte kan man bli arg på den skyldige heller!😉 I Porthos drömvärld så skulle han få ligga i mitt knä hela dagen lång och bli ompysslad. Bara han och matte, like in the good old days!🙂


 

Leave a Reply

