Tröttfisen får bestämma! ♥

Adam verkar hellre vilja ha sovmorgon idag, jag har försökt väcka honom i en halvtimme men han totaldissar mig när jag pratar med honom och pussar på honom😉
BVC-sköterskan ringde nyss och bokade in Adam för en liten undersökning i eftermiddag. Hon skulle lyssna på andningen och det känns nästan lugnast så. Lika bra att nojja för mycket!
Därför blir vi nog hemmavid idag i alla fall. Satsar på nästa torsdags babyträff istället. Känns inte alls snällt att rycka upp lilleman när han är så trött. Det blev ju ganska sent igår så jag förstår att han har lite sömn att ta igen. Jag måste hinna göra bort tvätten innan kl 15 också så det är väl lika bra att ta itu med slitgörat! :p


Fast helst skulle jag vilja göra som tröttfisen…
















♥ älskade lilleman ♥






2 thoughts on “Tröttfisen får bestämma! ♥

Leave a Reply

