Mys ♥

Jag och Adam väntar på tjejen vi hyr lägenheten av. Hon skulle titta förbi idag vid lunchtid och hämta lite saker. Känns som att man inte kan ta sig för så mycket förrän hon varit här. Vi klev ju upp tidigt imorse också så lunchtid för oss var vid 11..
Adam somnade för ovanlighetens skull sittande i mitt knä. Det är väldigt mysigt att få hålla i honom och gosa utan att han protesterar!🙂







Foto taget 30/1-12.  Privat, får ej kopieras!

Lite senare idag ska jag ta och köra igång ett träningspass på ps3:an. Undrar vad mina vader kommer att tycka om det, för tillfället så känns det som att dom kortats av några cm.. det sträcker så fort jag rör på mig! Ett slags skönt ont kan man kalla det!😉

Ha en skön dag ni också!🙂

One thought on “Mys ♥

  1. Ja visst är den fin🙂 sök på tradera så kan du beställa en där så får du mail då du ska fylla i vad de ska stå🙂. Kostade bara 69 kr. Vad söt din son är, hur gammal är han?

Leave a Reply

