Bästa svärmorn! ♥

Det har jag!🙂 Trött efter en lång förmiddag med MASSOR av packning och så en lång bilresa hemåt i snöoväder så kom vi äntligen hem till oss i eftermiddag. Så skönt det var att kliva in genom dörren! Det luktade rätt så instängt och unket efter sju veckors bortavarande. Julgardinerna lämnade jag uppe sist vi for så jag hade lite ångest över att komma hem till ett mörkt, murrigt kök. Men gissa vad som stod på köksbordet och lyste i all sin prakt…

Foto: Privat

Såå fina!! Jag har det bra jag!😀
Nu gjorde det inte så mycket längre att julgardinerna satt kvar för dom matchade tulpanbuketten precis i färgen.
Jag ska i alla fall plocka ner dom imorgon, fick syn på jättesnygga längder och kappa på Dollarstore. Jag ska ta en extra titt på dom imorgon så kanske jag slår till på dom🙂

Leave a Reply

