Vårfint i köket!

Jag blev förälskad i dessa gardiner idag då vi var på Dollarstore så jag var tvungen att köpa dom. Älskar att köpa gardiner, det är nog nästan en sjuka tror jag😉
Dessa kommer garanterat att få sitta uppe hela våren och sommaren också för den delen. Det blir så ljust och fint. Tyvärr blev korten lite mörka och gardinerna ser mer gula ut i färgen än vad dom är. Kappan och öljettlängderna hörde egentligen inte ihop då det är olika tryck men så här i efterhand tycker jag de passar ypperligt!
Jag älskar detaljen på längderna med poststämpeln! Franskt, lantligt!🙂
Foto: Privat
Nu ska vi se filmen “Life as we know it” med Katerine Heigl. Tror att den är superbra!🙂
Ha en skön kväll! Kram

Leave a Reply

