Förmiddags-kollaps!

Dessa foton är privata och får ej kopieras!
Så här trött blir lilleman lagomt vid 10-snåret. Då brukar han vila ungefär en och en halv timme för att sedan vakna och äta lunch. Idag hann han bara lägga huvudet på sängen så somnade han. Lillplutt som blir hela 9 månader idag! Han ser inte så liten ut längre där han ligger och sträcker ut sig på sängen🙂 Jag får återkomma med en månads-uppdatering senare.
Visst hade jag stor lust att krypa ihop tätt intill finaste lillemannen och sova jag också en stund. Men jag hoppade på den, får hålla upp ögonlocken med tvång om det så krävs. Jag har massor med roligt göra idag. Dels så ska jag fixa med en hemlis. Som jag inte tänker nämna nåt mer om förrän i april då Nicklas fyller år. Det är nämligen en del av presenten så jag får ju inte spoila den nu!
Sedan ska jag och Adam äta lunch och gå ner på stan med Lotta. Vi hade tänkt titta lite i affärerna och sedan blir det nog en fika också.
I eftermiddag kommer älsklings-Moan äntligen hem! Har inte sett henne sen i julas annat än på Skype och det räknas ju inte😛
Hon ska stanna en stund här ikväll tills pappa och mamma slutar jobba så därför tänkte jag hinna göra en go’pizza till middag. Nicklas kommer med bussen 18:30 så det blir väl lite senare middag! Å vad jag älskar såna här dagar! Jag känner mig glad och förväntansfull!🙂
Ha en fin fredag allesammans!
Kram!

Leave a Reply

