Citrongul.


Jag vet, jag skulle inte köpa nåt just nu! Men jag kunde inte låta bli igår då jag och Adam mötte upp Nicklas på stan efter han slutat skolan. Vero Moda och Jack and Jones hade 25% öppningsrabatt (nya lokaler mitt i centrum) på alla plagg i butiken.

Det var svinigt lång kö till provhytterna inne på Vero Moda så jag provade lite annat också men denna var jag bara tvungen att köpa, jättemjuk och skön vårtröja!
Jag önskar jag kunde sticka, hur lätt vore det inte då att fixa en sån här snygg tröja på egen hand!?

Leave a Reply

