Klänningen.

Jag berättade ju förra veckan att jag och Nicklas är bjudna på bröllop i sommar. Då vi fick reda på det ganska tidigt så bestämde jag mig för att ha lite framförhålling med att köpa kläder. Vilket jag i vanliga fall INTE brukar ha. Det brukar sluta med sån där sista minuten shopping som jag inte alls tycker är speciellt rolig. I alla fall så hittade jag en klänning som jag beställde från H&M .
Hämtade ut den igårkväll och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.
Papaya-färgad för mig är nog lite mer åt det röda hållet. Den här klänningen är ju knall-orange!

Orange klänning H&M
Foto: Privat, får ej kopieras!

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skicka tillbaka den eller behålla den. Risken är väl att den kommer att hänga i garderoben i såna fall…
Jag älskar ju färg, jag har en topp i samma nyans. Men det blir lite väl mycket med en hel klänning, eller?


Leave a Reply

