Avocadofrossar’n.

Jag köpte Avocado sist vi var och handlade, 3 för 14:-. Plockade för mig 6 stycken som självklart är mogna allihopa samtidigt sådär 4 dagar efter inköpet. Det gör inte mig något, bara en anledning till att lägga Avocado i allt jag stoppar i mig, höhö!😉
Jag har sån tur att jag är ensam om att tycka om det i våran lilla familj. Adam håller jag på att bearbeta genom att blanda ut den i både fruktpuré och annan mat :) Den smälter ju i munnen!
Hur kan man inte tycka om den liksom?!😀

Guacamole är super men favoriten som knäcker favvomackan: Knäckebröd med stekt ägg och kaviar (pre. veggo) med hästlängder är att smöra en knäckebrödmacka, skiva avocado och lägga på. Droppa citronsaft över och toppa med flingsalt och svartpeppar! Det är

så jäkla gott att jag lätt skulle kunna leva på det resten av mitt liv!
Så nu vet ni det!😛

Leave a Reply

