Onsdag.

Idag skulle Adam egentligen fått sin TBC-spruta
men vi fick ju skjuta på det igen då han hade feber i början av veckan.

Nästa chans är den 11:e april och så här i efterhand så var det då en jäkla tid det också. 8:15 på morgonen. 
Huvva vad tidigt vi måste kliva upp då  för att hinna äta och åka iväg till NUS.
På kvällen ska jag och Nicklas gå och se Filip och Fredriks show (Jakten på den försvunna staden) Jag vet inte hur kul det är att ha barnvakt samma kväll som lilleman fått sprutan. För han blir ju förmodligen lite hängig och ledsen av den! Suck. Det är omöjligt att planera.
Jag tänkte förstås inte på det när jag ringde igår och bokade om. Det var Nicklas som kom på det på kvällen.
Undrar hur många gånger man får boka om en tid? :S
Jag vågar då inte ringa tillbaka dit, nu är det Nicklas tur att ringa igen😛

Idag är det lite tröttsamt för min del. Blev samma procedur igårkväll vid läggningen. Adam vaknade igen efter att ha somnat vid 19. Han somnade inte om trots idoga försök. Till slut fick han följa med upp igen och var vaken till 23 nån gång.
Jag har sovit kasst inatt, vaknar om vartannat för att titta till lilleman som självklart sover. Jag kan inte minnas när jag sist sovde en hel natt rätt igenom.

Det är helt sjukt!
Jag tror jag går på evighetsbatterier..

Imorse klev vi upp 7 i alla fall. Adam vaknade och fick äta välling i sängen, blev så att vi låg kvar till 8 ungefär. Då klev vi upp, Adam sysselsatte sig själv medan jag diskade undan och drog dammsugaren en sväng.
9 åt vi frukost och sedan började Adam bli trött så en stund senare fick han lägga sig och vila. Han sover än men jag ska väcka honom så han får äta lite lunch sedan blir det till att klä på sig och gå ut. Solen skiner idag också. Igår blev vi lurade, den försvann lagom till lunch, idag hoppas jag den stannar längre!🙂

Leave a Reply

