Stående kille!

Han har ju hållit på och dragit sig halvvägs upp hela veckan. Köksstolarna är perfekta att träna på.
Med en lite vacklande stil lyckades han dra sig upp hela vägen igår. Sedan vände han sig om och tittade på mig halvt förskäckt, halvt förvånad och förstås med en gnutta “titta vad jag kan mamma”🙂
Själv så hade jag hjärtat i halsgropen men lyckades faktiskt fånga det på film. Jag ville förstås hålla handen inom räckhåll.
Nu blir det störtkrukan (tyghjälmen) på hädanefter!
Halvvägs uppför stolen
innan jag lyckats få igång filmandet!
Stolt mamma!🙂

Leave a Reply

