Adams namntavla.

Jag är verkligen segast på att sätta upp tavlor. Jag har flera liggandes hemma som inte fått komma upp på väggen fastän dom är köpta för flera år sedan.
Ni vet den där namntavlan till Adam som jag köpte på Tradera med en jättfin uggla som motiv..

Här är den, inramad och väntar på att hängas upp🙂

Namntavla uggla tradera

Till mitt försvar så kan jag säga att jag köpte två stycken svarta ramar samtidigt som jag beställde tavlan för en sisådär två månader sedan. Men ingen av ramarna passade när jag fick hem tavlan. Så först idag kom jag ihåg att titta efter en ny, det blev en fin vit den här gången istället!🙂
Den ska få komma upp på väggen till sommaren då vi flyttat hem och fixat till Adams rum! Tills vidare så får den stå framme på köksbordet!

Leave a Reply

