Full rulle.

Go’kväll!
Jag sitter och gäspar i köket, gick och lade Adam kl 20. Det tog nog nästan en timme innan han somnade, två timmar senare vaknar jag med ett ryck. Jag lyckades lägga mig själv också! :P 
Nu ska jag bara dricka ett glas oboy och äta en macka sedan ska jag gå isäng på riktigt så kanske jag kan vakna pigg imorgon för en gångs skull!
Imorgon blir det föresten att packa och eventuellt tvätta litegrann för på onsdag åker vi ju hem för påskfirande!🙂 Jag längtar så!! Hoppas vi får finväder så man kan vara ute i solen och mysa.

Jag och lilleman har haft en riktig mysdag idag också! Han har toktränat på att resa sig hela dagen så jag har haft fullt upp med att hålla efter honom. Utrymde köket på köksstolar men insåg ganska snabbt att han kommit på hur man gör grabben, nu reser han sig upp mot det mesta. Elementet, spisen, köksslådorna. I brist på stolar så hängde han även efter mig och drog sig upp mot mina ben, så duktig kille! Hjälpte mamma att sortera tvätt också. Det slutade med att jag satt på golvet i köket och Adam lyfte ur kläder ur tvättpåsen och kravlade runt och rev ut de vikta klädhögarna! Att leka tittut under sängkläderna var också en höjdare😀

Gårdagens födelsdagsfirande av pappa Nicklas var också en höjdare. Jag och Adam var uppe redan halv-8 på morgonen (för då vaknade Adam) för att göra i ordning välling och det traditionsenliga födelsedagsfikat på säng. Adam blev väldigt förtjust i rosetterna och snörena till pappas paket! Blir nog många rosetter på paketen då Adam fyller år i juni!🙂






Näe nu äre sängen som gäller för min del. Så skönt det ska bli att sova igen!🙂
Natti natti!



Leave a Reply

