Fredagsnöje!?

Vad gör alla en fredagkväll som denna?
Här hos oss är det spridda skurar av “fredagsmys”. Adam sover sen en ett bra tag tillbaka. Jag passade på att vika lite tvätt och diska undan medans Nicklas lade lilleman. Vi åt en ganska sen middag då vi åkte iväg till ICA Maxi för att handla, det drog förstås ut på tiden. Därför blev det mest att packa in grejjerna efter att vi hade ätit och lägga lillemannen som somnade nästan genast.

Nicklas sitter och spelar nu med några kompisar. Han föreslog att vi skulle se en film först men jag kände inte riktigt för att fördjupa mig i någon actionrulle. Spar den till imorgon istället!🙂
Jag tänkte bara sitta en stund vid datorn och kolla igenom lite bilder som vi tagit med svärmors kamera som vi så snällt fått låna. Det blir så himla fina bilder jämfört med iPhone-kameran!

Självklart blir det mest bilder på lilleman och katterna!😀
Men en stund blev visst till två timmar. Herrejisses vad lätt det är att fastna. Det är konstigt det där..när jag äntligen får en lugn stund för mig själv på kvällen så fastnar jag ofta med sånt där. Sitta och titta på bilder på lilleman från då han var nyfödd och framtill nu. Inte ens när han sover kan jag sluta titta på honom! ♥



Hjärtegrynet



Så här knökfullt kan det vara ibland
på skötplatsen.

Nybadad kille med busglimt i ögonen!



Porthos ♥



Spirou ♥

Leave a Reply

