Måndag.

Jag har några minuter på mig nu innan  “Alcatraz” drar igång på 4:an. Jag har egentligen inte så mycket att säga om dagen. Nicklas har varit på skolan i vanlig ordning så jag och Adam har varit hemma själva hela dagen. Jag bäddade ner Adam i vagnen och så gick vi på en promenad längs Nydalasjön. Adam som redan hade sovit sin förmiddagslur var vaken hela tiden. Jag hade med mig snabb-mellis till honom som var väldigt uppskattat då vi stannade till och myste lite i solen🙂

Jag känner mig lite smått uttråkad just nu. Dagarna är sig ganska lika och även om veckorna går relativt fort så blir den ganska märkbar den där samma-sak-varje-dag-känslan.
JAG VILL HITTA PÅ NÅT! Vad gör man egentligen i Umeå om dagarna, mammaledig o allt? Många verkar åka runt mellan de olika öppna förskolorna, men jag har inte så bra koll på när var hur.
Jag är lite nyfiken på Ålidhems ÖF, ska kolla det där med tider o sånt så kanske vi kan droppa in där när det passar!

Nu är det tv-time, ha en skön kväll!

Kram!

Leave a Reply

