Fredagspack.

G’day!
Här packas det för fullt! Hittills har jag lyckats plocka ihop tre kassar med kläder som ska hem. En del kläder är förstås lillemans som han växt ur som bara tagit upp plats i garderoben, så hem får dem åka! Sedan plockar jag med mig lite av mina kläder också, sånt som jag använder sällan. Jag behöver ju inte ha alla kläder här.
Jag har rensat ur skåpet i köket där vi hade samlat på oss diverse lösa saker såsom tidningar, post, böcker, ljus, prydnadssaker. Hittade några ramar också som vi inte satt några foton i. Ska ta med dem hem för framtida projekt. En stor tavla har jag med mig hem också som skall sättas upp. Kan lägga upp en bild på den sedan!

Det ska bli så grymt skönt att åka hem ikväll. Både jag och Nicklas ser fram emot att få krypa ner i våran egen säng ikväll när vi kommit oss i ordning.
Förhoppningsvis blir det någon ordning på Adams sömn också. Som det är nu så vaknar han varenda natt. Tiderna varierar men oftast är det runt 2-3 tiden. Han är då jätteolycklig och kan inte komma till ro förrän han legat och snurrat ett tag i våran säng. Tänk om jag visste vad det beror på! Förkylningen verkar inte störa honom ett dugg. Han sov bättre när han hade feber och nu när han är snuvig. 
Han är fortfarande bara lagomt intresserad av maten. Till och med vällingen tycks inte gå ner helt och hållet på kvällen. Men det kan förstås ha med förkylningen att göra. Jag själv känner mig inte så himla matfrisk och Nicklas klagade på problem med magen.
Jag hoppas vi slipper magsjuka i alla fall! Bara vi får åka hem nu och vila upp oss en dag eller två så är vi nog back on track igen lagomt till Valborg.

Nu tittar till och med solen fram här, vad härligt! Den har vi inte sett till på länge. Jag hoppas det blir fint väder nu i många dagar så man kan vara ute och få lite vårsol på sig!


Nu är det nog bäst att jag fortsätter med packandet. Nicklas slutar 15 så då vore det grejt om vi är färdiga för att fara. Middagen tar vi i Lycksele då vi kommit oss fram!

Ha en fin fredag! Kram!

Leave a Reply

