Battlefield vs. Mad Men säsong 2

Det går inte så bra för mitt lag. 0 – 2 till mig:/
Battlefield för herrn i huset både igår och ikväll å det är jättesynd om mig som bara får sitta i köket och häcka vid datorn varenda kväll. Typ.

Snart tror jag att jag ska ta och tjyvse några avsnitt Mad Men, det här drar ju ut på tiden. Jag fick ju säsong tre och fyra idag! Kunde inte låta bli att beställa🙂

Nu skulle jag bara haft en karl som är lite mer sugen på att se..
Han vill både ha kakan och äta den. I det här fallet vill han äta Battlefield och typ spara på Mad Men i alla evigheters evighet. Jag kanske skulle låta spelet försvinna under mystiska omständigheter… Låta Adam leka lite med pappas prylar… Moahahaha!

Det är inte lätt alla gånger att vara tillsammans med en tv-spelsnörd.

Föresten så gick det kanoners med sprutan idag. Inga biverkningar av TBC-sprutor. Good to know!

Leave a Reply

