Boring.

Geez, vad jag är uttråkad! Nicklas är och tentapluggar med några klasskompisar. Han for vid 18 och Adam knoppade in så tidigt som strax efter 19 så egentligen borde jag väl njuta av lugnet men det enda jag kan tänka på är hur tråkigt det är att vara själv. Inte ens katterna vill hålla mig sällskap, dem ligger och kurar i varsin vagn.
Det finns inget bra att se på tv heller. Jag måste säga att tv-tablån har blivit grymt dålig. Jag minns inte när jag senast såg ett avsnitt av någon serie på tv.. Jag zappar och zappar men hittar inget av intresse.
Klockan 21 börjar “Alcatraz” men vi har missat senaste två avsnitten och faktiskt känns det som att jag aldrigt riktigt fastnade för den serien. Den är lite för simpel för min smak.

Annat är det med Mad Men, igårkväll såg vi tre avsnitt på raken jag och Nicklas.
Han ringde föresten nu och sa att han var på väg hem. Tack o lov! Då vet jag vad vi ska se när han kommer hem… ;D

Lilleman hade på sig polis-tischan idag. Den är liite stor än! Hihi

Leave a Reply

