Den här veckan.

Måndag: Besök av Lotta
Tisdag: Öppen Förskola på Ålidhem (om Adam piggnat till) och hälsa på hemma hos Lotta
Onsdag: Åka hem till Lycksele (ons-sön)
Torsdag:
Fredag: Slinga håret på Bergs Hårteam
Lördag:
Söndag:

Under någon av dagarna som vi är hemma ska jag passa på att göra i ordning på altanen. Skura upp trägolvet, dammtorka av utemöblerna och ställa i ordning!🙂
Plantering av eventuella blomarrangemang får vänta till i juni då vi flyttat hem.
Jag måste också hinna med att baka lite och fylla upp frysen inför Adams kalas. Får se om det hinns med den här svängen eller om det blir nästa gång vi åker hem!
Sedan ska jag och Adam hälsa på farmor (min farmor) eftersom vi inte hann med det sist!🙂

Jag längtar så efter sommar och sol nu!
Så här fint hade vi på altanen förra året vid den här tiden..



Leave a Reply

