Ljusblond.



Före:


Efter:


















L J U S B L O N D .

Bort med de flammiga guld/koppar aktiga tonerna.
Istället för att dra massor med slingor i hätta och ljusa på håret så blev det en helblekning med en toning ovanpå. Ska’re va så ska’re va!
Om man gör slingor så blir det ju ändå en viss känsla av utväxt direkt och det kände jag inte för. Sedan att det blir en utväxt sen som heter duga är smällar man får ta ;P
Jag har varit så här ljus tidigare men det var nåt år sedan så det känns lite ovant! Nu saknas bara lite sol så jag får en varmare ton i ansiktet. Just nu känner jag mig ganska vit – all over! Därför lägger jag inte upp någon direkt bild på ansiktet ;D
Det braiga är att om jag blir less på att vara så här ljus så är det ju fort åtgärdat! Bra utgångsläge helt enkelt.








2 thoughts on “Ljusblond.

  1. ååh! så fint! helt klart ska du vara nöjd med hela klippningen och blekning! super snyggt! Trodde inte en blekning kan lyckas så där bra! Jag gjorde slingor förut hos en frisör och det blev ju inte direkt fint! Hade kunnat göra själv hemma om jag säger så🙂

Leave a Reply

