Nattsudd.

Nu har jag just sagt godnatt till Nicklas via telefon.
Han liftade till Umeå ikväll med Nina då jag bestämt mig för att stanna några dagar till med Adam och katterna. Blir nog bra att få vara ifrån varandra några dagar,
Nicklas får lite egentid (i alla fall på kvällarna) och jag behöver inte känna mig tråkig som är hemma och pysslar. Längtar redan efter honom dock!🙂
Långhelgen försvann ju som i ett nafs och då Nicklas ändå har fullt upp med skola i veckan så passar det ju ypperligt att vi stannar här hemma och pysslar. Vi måste åka tillbaka senast på torsdag då vi har besiktning av bilen på fredag.


Jag har tillbringat senare delen av kvällen med att stryka på och sätta upp de vita öljettlängderna i vardagsrummet. Det blev bra mycket ljusare än de grå som satt uppe!
Det blev även att byta ut lite dukar och prydnadssaker för en mer vårig/somrig känsla.
Imorgon blir det nog att ta itu med lite blommor (omplantering) och kanske om tid finns, damma av altanen.


Adam sover lugnt sen klockan 21. Insomningen tog nästan en timme men det gjorde inte så mycket, jag låg och väntade ut honom!🙂 Han har i alla fall sovit oavbrutet sedan dess. Jag ska skynda mig isäng nu och få lite sömn jag också. Jag fastnar alltid för länge med vissa saker🙂


Här kommer några bilder från helgens besök ute i stugan:








































* Dessa bilder är privata och får ej kopieras!

Adam har för övrigt börjat krypa på alla fyra nu (sedan en vecka tillbaka).
Jag trodde inte att han skulle börja med det överhuvudtaget. Hips vips så kröp han bara en dag. Han växlar dock mellan att krypa på alla fyra och dra sig fram som tidigare!🙂


Leave a Reply

