Jomen tjena å hejba!

Att det var kallt ute! Jag har suttit bak i väggen i en timmes tid och tjurats men till slut fick jag ge upp och gå in. Det blev för kyligt helt enkelt.
En stund var det varmt i alla fall, jag hann gå på stan med Adam. Träffade en jobbarkompis inne på Konsum så vi stannade upp där en stund och pratade. Sedan träffade jag min ingifta moster utanför Åhléns så då blev det en liten pratstund där också. Å sen snabbt hem.
Adam slog igen sina blå just när vi var hemma. Jag hade egentligen tänkt gå in och göra lunch åt honom men nu blev det ju så lägligt att han somnade istället. Styrde vagnen på baksidan och sprang in och hämtade en filt och en piggelin ur frysen.
Tog till och med fram solstolen och jisses vad jag njöt den lilla stunden som solen faktiskt var framme!

Hallon och Persika. Smak av sommar!

Leave a Reply

