Early bird.

Godmorgon gott folk! Klockan är 4 och det är jag och Adam mot världen. Alla andra tycks sova vid den här tiden. Konstigt?!
Jag hade verkligen hoppats på att få sova lite längre än till halv-4 då jag gick isäng allldeles för sent igår. Höll på med bakningen ända tills midnatt. Tur att ICA sköter bakningen av tårtbottnarna så är det inte så mycket att göra idag!😉

Det blev ingen plantering eller inköp av blommor igår så kanske vi hinner en sväng idag istället nu då vi är uppe så tidigt! En sväng nerför backen till handelsträdgården blir nog lagomt en dag som denna. 
Jag vill ha sommarfint på altanen innan jag börjar jobba!
Shit, shit, shit! På måndag redan. Jag har lyckats förtränga det genom att längta så tills vi skulle flytta hem att jag glömde bort att det även innebar jobb för mig. Men det känns faktiskt övervägande positivt! Jag behöver det säkert! :) 

Bilder från förra veckan, Adam testar kylbagen!

Leave a Reply

