Bättre sent än aldrig…

Jag och Nicklas har varit ute och fajtats med myggen en stund. Min kära svärmor påpekade lite försiktigt igår att det kanske var dags att sätta potatisen nu, annars blir den inte färdig förrän till jul!😉
Say no more, det var verkligen dags att få tummen ur! Vårt fina grönsaksland har fått vänta i flera veckor nu. Jag har haft sjukt dåligt samvete för att jag inte tagit mig tid.
Gröna fingrar har jag inte, mina blommor lever på nåder hela tiden. Men förhoppningsvis kanske jag lär mig lite eftersom. Jag älskar ju att pyssla på, det är bara osäkerheten som sätter stopp!

Jordgubbsplantor, Rabarber, Potatis, Persilja, Dill, Morot, Sockerärtor och Gräslök.

Leave a Reply

