Det flyter på.

Jag är redan inne på min andra arbetsvecka och jag har fortfarande inte tid att skriva på kvällarna. Ofta så är jag för trött för att ens orka starta datorn, men ikväll så hade jag några räkningar att betala så jag tänkte hinna med en snabb update nu innan jag och Nicklas ska se ett avsnitt av Games of Thrones (första säsongen)!
Adam vaknade lagom till vi hade ställt dippen på kylning. Vet inte om det är ont i munnen kanske.. han sover väldigt oroligt. Numer så har han två tänder på gång lilleman!🙂

två tänder

Adam 1 år. Foto: Privat.

Allt går nästan för fort, sommaren är igångkickad ordentligt med allt vad det innebär (Mygg-invasion). På fredag är det midsommarafton och den har vi tänkt fira i stugan med Nicklas familj. Blir en lugn kväll med god mat och trevligt sällskap!

Efter midsommarhelgen så har jag bara en arbetsvecka kvar innan semestern. Gick det fort eller?! ;D
Det går superbra att jobba! Jag har insett att jag trivs rätt så bra med mitt fabriksarbete, jobbet är detsamma som innan jag gick på mammaledighet förra året.
Några nya ansikten men samma gamla arbetskamrater också. Det känns tryggt. Inget att gruva sig för alltså.
Det är sjukt skönt att få helg också när man jobbat under veckan. Det är inte alls samma sak när man är föräldraledig. Då flyter dagarna och veckorna ihop.

Jag vill hinna njuta så mycket som möjligt nu dessa veckor som kommer. Ett årskort på djurparken ska införskaffas så vi kan börja traska runt där när jag fått semester!
En IKEA-resa står på önskelistan för sommaren. Vi får se vad som hinns med.

Life is good!

Leave a Reply

