Sen natt, tidig morgon.

Klockan är halv-tre på morgonen och här sitter jag! I veckan är det eftermiddag på jobbet som gäller så jag går av skiftet kl 02:00. Cyklade hem i sommarnatten och kunde inte låta bli att stanna till och ta ett kort på den vackra himlen.

Det känns skumt att fara hem från jobbet när det börjar gry men det är ju bara den här veckan (tre pass till) sedan har jag semester!🙂
Jag har MASSOR med inlägg sparade i hjärnkontoret som jag skulle vilja få tid till att skriva ner. Tid till bloggande är tyvärr en bristvara just nu, kanske blir det bättre till helgen och nästa vecka då semestern kickar igång!
Tills dess så får ni ha det så bra!

Kramar.

Leave a Reply

