Torsdag.

Morrn!

Här är läget ganska oförändrat sen sist jag skrev.. Förkylningen vägrar ge med sig. 
Det känns ganska förjävligt faktiskt när över en vecka har gått och jag inte fått sova ordenligt. 3-4 timmars sömn per natt håller inte.
Det är ju även min första semestervecka som tyvärr bara spenderas inomhus intagandes vatten och halstabletter.
Därför har jag nu ringt igen till vårdcentralen igen för att höra om jag kan få en ny tid, kanske ett nytt recept på några starkare grejjer.
Väntar bara på att bli uppringd.

Igår var första gången jag var ute på säkert en vecka. Gick på promenad med Adam i vagnen. Vi tog en långpromenad med fikastopp efter vägen. Vädret var ju skapligt igår med ca 20 grader varmt ända till kvällen. Jag och Nicklas hann också sitta ute en stund i solen när Adam vilade.

Vi hade planer på att fara till djurparken idag men vädret är inte lika fint så vi får se hur det blir med den saken.

Bilder tagna av Nicklas för någon vecka sedan då dem var på djurparken. Det blåste så kallt att Nicklas köpte en björnmössa till Adam i djurparksshopen🙂
Obs, bilderna får ej kopieras!

Leave a Reply

