Lördagsnöje.

Det var med en stor skål karra (mest romerska bågar) och en kall cola som jag lite motvilligt bänkade mig i köket ikväll då min kära sambo bokat in en speldejt med en polare. Alltså en dejt IRL, inte i varsitt vardagsrum spelandes online utan här hemma. 


Jag vill ju inte missunna honom det även om jag också gärna skulle velat sjunka ner i soffan ikväll och kanske slagit igång en bra film eller några avsnitt True Blood. Men å andra sidan kan man ju se det som att jag har en kväll för mig själv alternativt en tjejkväll här framöver att plocka ut!🙂
Det är viktigt att man gör saker var för sig och framförallt tar sig tid att umgås med sina kompisar också. Jag och Nicklas är ju lediga tillsammans i tre veckor till så nog hinner vi umgås och gå varandra på nerverna😛


Det går ju ingen nöd på mig egentligen. Adam var relativt lättvaggad ikväll efter en heldag ute i stugan med bland annat poolhäng (läs: dopp av lillrumpan i poolen)
Å trots att det bullrar och lever och det verkar som att hela stan partar ikväll, Brolle spelar på Hotell Lapplands utescen, så har inte Adam vaknat till något sedan jag lade honom för kvällen. Skönt! Jag hoppas det håller i sig hela natten igenom.
Jag är föresten inte ett dugg avundsjuk på de stackare som är ute och svänger sina lurviga. Regnet kom lagom till showen skulle dra igång. Ganska typiskt va! Men mig kvittar det🙂

Jag har suttit och kollat igenom lite bilder och återigen insett hur sjukt många foton vi har som bara ligger sparade i mappar i datorn. Framför allt vad många foton jag skulle vilja framkalla och sätta i album.
Måste sätta upp det på prio-ett listan och få tummen ur till det där första-året-albumet!


Det blir ju bara svårare och svårare att hinna ikapp för nog tas det bilder det vill jag lova. Man vill ju verkligen föreviga allt nu för tiden!🙂 I alla fall allt som har med lilleman ♥ att göra!

















-Blåbär till gröten är grejjhöjta!-

Obs! Bild får ej kopieras!

Nu blir det tandborstning och sängdags. Å vet ni vad det bästa är? Att jag har renbäddat sängen, finns inget skönare än nytvättade lakan!

Leave a Reply

