Onsdagkväll.

Nicklas har spelkväll ikväll igen. Jag har passat på att uppdatera bloggen samtidigt som jag bakar kärleksmums. Dessutom har jag planerat in en dejt med fina Emelie på lördagkväll.
Vi ska gå en sväng på skogskåtan och ta en glas vin och surra lite på tu man hand. Utan grabbarna! ;D

Lilleman var så söt när han skulle sova ikväll. Jag var lite småhungrig (som vanligt) så jag gjorde mig en macka på mjukt tunnbröd och ost. Tog med den till sängen eftersom Adam skulle dricka sin välling. Tror ni jag fick äta upp min macka själv?
Liten man ville också smaka så det slutade med att han tog varannan bit macka, varannan slurk välling! Så kan man också göra!🙂
(Dålig kvalla på bilderna, yepp)

Dessutom var han på riktigt goshumör (efter att han fått busa av sig litegrann)
Somnade tätt intill mamma. Jag fick till och med hålla handen och stryka pannan. Supermysigt!

One thought on “Onsdagkväll.

  1. Haha, Gillis vill också alltid smaka av vad jag äter om han ser att vi inte äter samma. Vad stor Adam börjar se ut. Alltså åldersmässigt. Och lång!

    Jag är mammaledig fram till årsskiftet sen börjar jag jobba och Rickard är hemma till augusti, då han skolar in Gillis på dagis. Vi snålar som bara den för att kunna vara hemma länge med honom. Jag har knappt tagit ut någon föräldrapenning alls det här första året.

    Lekbrickan vi köpte passar bara till sån vagn vi har, Babyjogger. Så om ni har en sån vagn rekommenderar jag lekbrickan alla gånger. Och vagnen är också helt underbar. Men tyvärr riktigt dyr =(

    Ja vi har haft riktigt sköna dagar den här veckan. Bäst att njuta, inte alla dagar som jag är så pigg och stark i kroppen så vi kan vara ute och göra så mycket som vi gjort nu. Jag har en massa skador efter en bilolycka som gör ont dagligen så vissa dagar är bra andra är blä.

    Ha det gott och sorry för en väääldigt lång kommentar =)

Leave a Reply

