Typiskt!

Vad typiskt att när jag äntligen hade en stund över till att knäppa igång datorn så funkde inte internet på min bärbara. Fick sätta mig vid Nicklas stationära istället.
Han har uppdaterat min iphone ikväll och sparat alla mina bilder så jag kan säkert hitta åt några bilder från de senaste dagarna.
Har ju som vanligt halkat efter med uppdateringar och nu när jag jobbat första dagen efter semestern idag så inser jag att det förmodligen kommer bli halvtaskigt med bloggande de nästkommande veckorna.
Finns knappt någon tid över när jag väl kommit mig från jobbet. Första prioritering är förstås lilleman. Ikväll blev det både ett bad efter maten och sedan en massa lek i lekrummet som vi nu äntligen fått lite ordning på. Jag får skriva lite sedan om torsdagens tripp till Sundsvall och IKEA🙂
Kvällens prio nummer två blev att springa på löpbandet i källaren. Sjukt skönt när jag väl hade kommit igång. Jag knäppte igång ett avsnitt SATC och det blev ett till innan jag varvade ner och körde lite stretching. Någonstans måste jag ha fått någons slags överskottsenergi för det kändes som att jag hade kunnat springa ett maraton, det kändesi alla fall😉
Jag hoppas det känns så fler kvällar. Kanske får ta en löptur varannan kväll när Nicklas har läggningen. Då hinner jag ju vila varannan dag också!🙂

Återkommer en annan kväll när det finns mer tid och ork över!
Ha det så gott tills vidare! Kram!

P.s. Den här whats-appen fick jag i lördags då grabbarna var ute i stugan.
Lilleman som är heelt galen i jordgubbar klämde i sig 11 stycken, bara så där!😉

Leave a Reply

