Dagen i det stora hela.

Efter en lång kaffepaus (blev några avsnitt av “Arrested Development” för mig och Nicklas medans Adam vilade) så tog jag itu med källarförrådet som hade blivit alldeles överfyllt med grejer.
Avfrostat frysen – Check!

Nu kan jag ta en bakdag här framöver och fylla upp med mat- och fikabröd!🙂
Hittade även två stora påsar med lingon som jag funderar på att göra någon slags lingondricka av. Ska se om jag hittar något recept på det!

Min beställning från cdon kom idag, yeay! Nu väntar jag med spänning på Adams vinterkläder och min parfym.

Efter rensningen i källaren var det middagsdags. Nicklas som hade några ärenden på stan åkte iväg medans jag och lilleman gjorde i ordning middagen. Stuvade mackisar, sojafärs-bullar och kokta mini-morötter. Nommigt!

Nicklas håller nu på att rensa kläder i sin garderob så jag och lilleman har stängt in oss i vardagsrummet. Lilleman kikar på Shaun the sheep medan han tränar på att gå fram och tillbaka. Han har blivit riktigt duktig de senaste dagarna. Det har ju varit ett tag som han har varit lite försiktig. Men nu verkar det som att det börjar släppa! Han har även fullt sjå med att klättra upp och ner i soffan. Ibland går det inte som han tänkt när han ska upp och då blir han förbajjad!😉

En till sak som är på gång är tänderna i överkäken. Nu syns det verkligen att dom är på väg igenom, tandköttet är ojämnt.
COOLT.


 







Dessa foton är privata och får ej kopieras!







Leave a Reply

