En dagens.

Idag har det verkligen varit full huggning!😛
Tar en resumé from the beginning. Så ni vet exakt vad vi hållit på med idag!😛

Jag och Adam åt frulle vid halv-9 imorse. Efter gröten fick Adam ett smörgåsrån som han smaskade på medans jag satte bakmaskinen i arbete och samtidigt slängde ihop en toscakaka. Besök väntades runt 14-snåret så när vi var färdiga fick Adam bada och göra sig fin. Pappan som tagit sovmorgon klev upp vid lunchtid. Vi bjöd Adams farfar på kaffe då han var hemma på lunch. Efteråt passade jag på att lägga Adam för vila och sedan hoppade jag in i duschen medans Nicklas åkte iväg och handlade lite småplock till fikat.

Det blev en fruktsallad till grabbarna grus. Besökarna var fina familjen W som hade åkt upp från Umeå dagen till ära. Lille F och Adam har inte setts sedan vi var på djurparken i somras så det var verkligen kul att dom ville titta förbi. Även om grabbarna fortfarande inte leker så mycket med varandra så har dom skoj i alla fall.

Adam blev dock lite ställd när han vaknade upp från sovstunden och gästerna redan kommit. Var helt förtvivlad en liten stund men sedan tinade han upp. Efter fruktsalladen var det “fullt ös medvetslös” för båda grabbarna🙂
 
Fort hade klockan blivit 16 och gästerna åkte vidare. Vi gjorde det enkelt för oss och beställde hämtpizza, blev varsin falafelpizza med isbergssallad och massa vitlökssås på. Smarrigt värre!

Vi hade just tryckt i oss pizzan när min bror Jon ringde och ville komma förbi en sväng. Sagt och gjort, det plingade på dörren en sisådär 4 min senare.
Jag satte igång kaffet och gjorde några smörgåsar till grabben som inte ätit någon middag. Han hade en finfin present med sig från utlandsresan som bara skriker Jon (jag tänker inte lägga upp någon bild). Vi kan säga så här.. Det var en flaska med tveksamt alkoholhaltigt innehåll (smak av melon) formad som en grekisk gud med en speciellt utstickande kroppsdel. Haha. Såå Jon. Såå inte mig😉 Det är det sista jag skulle köpa om jag skulle köpa en flaska likör. Haha. Men skratta kan man ju göra, å tacka i alla fall.
Så olika man kan vara fastän man är syskon! ;D

Brorsan blev kvar ganska länge. Vi hann med en fika IGEN, skjuta zombies och prata ikapp lite om ditten o datten. Å så har Adam busat med morbror!

















En helt igenom trevlig dag med trevliga människor!


Leave a Reply

