Nyklippt.

 

Igår var jag och klippte mig. Nöjd tjej. Nu är det så kort att jag inte ens kan sätta upp det med snodd. Perfekt. Då är det bara blekningen som håret tar stryk av. Jag ska färga det lite mörkare sen i höst så slipper jag hålla på att bleka utväxten!🙂
 
Frissan sa att det kan vara svårt att få toningen/färgningen att fastna och att man måste förpigmentera det innan man färgar det. Men jag har då aldrig haft problem med det tidigare så jag kör på! Blir det någon avvikande färg så får jag väl skylla mig själv, jag har ändå inte tid att springa till frissan nåt mer. Nu är jag all by myself again.
 
Gick ju bra med blekningen sist…:P Tappade ett glas som gick i kras. Tusen bitar i själva byttan med blekningen som jag just blandat till. Som tur var så hade jag inte börjat med håret så det var bara att överge planerna för kvällen och traska iväg ner på stan dagen därpå och köpa ett nytt paket.
 
Jag i ett nötskal – Klumpeduns.

Leave a Reply

