Hemma igen.

Det här inlägget är från igårkväll, funkade inte att publicera då!

Nu är vi hemma från en dagstur till Adams mormor o morfar! Hämtade upp min farmor i vanlig ordning så hon följde också med. Perfekt, då hade Adam någon att babbla med i bilen! Vi har fikat och lekt! Adam har gått åt och fram i morpäronens kök. Lekt med min gamla docka och styrt runt dockvagnen. 
Det är ganska stora ytor så han tyckte det var superskoj att stappla omkring.
Han har blivit så himla duktig på att gå nu. För nu går han på riktigt. Håller balansen jättebra, kan böja sig ner och plocka upp saker och sedan fortsätta gå.
Det är en trött kille som inte vilat mitt-i-dagen-luren. Blev en powernap på 15 min i bilen och sedan vaknade han då jag skulle bära in honom. Han ville inte somna om heller så nu kämpar vi på i lekrummet!
Middagen fixar sig själv, det blir rester från gårdagen. Skönt!
Jag har en grym trött-huvudvärk från natten som inte blev så sömnrik för min del.

Fastän jag intalade mig själv att jag inte alls är mörkrädd (pöh) så ville det sig inte första natten själv. Jag är ju så jäkla van att ha en stor nallebjörn hos mig i sängen som är varm å go’, slänger upp fötterna på mig och snarkar högljutt. Nu äre knäpptyst och tomt, ja kallt i sängen. Ingen höjdare!
Men med tiden så ska nog jag också vänja mig vid det nya.




























 


Leave a Reply

