Vill ha en massa fint!

Åå vad mycket fint det finns i heminredningsväg!! Jag är insnöad på saker i
knalligt ORANGE och höstigt RÖTT. Å så ugglor. Dessa fin-fina ugglor som man inte kan ledsna på!

Jag har länge spanat på ett par nya lampskärmar (Åhléns) och så idag insåg jag att det bara var två kvar av dom jag klurat på. Högg dom på en gång, hehe. Ibland måste man fundera lite, men ibland kan det även bli för sent innan man bestämmer sig! Lucky me!🙂

Den här lampan från Ellos skulle jag vilja ha i köket, men frågan är om jag inte skulle ledsna på den fina färgen efter ett tag!? Den finns i svart och vit också!
















En sån här wallsticker skulle vara jättefin på köksväggen… *drömma sig bort*

Eller denna SÖTA nedanför. Undrar vad Nicklas skulle tycka om tre röda ugglor på väggen, haha. Kanske ska passa på nu när han lix är borta, nu då jag är kvinnan med stort K. Big boss.

Synd att vi inte tapetserat om än i datarummet. Fick stor lust att bara måla väggarna vita och köpa fina stickers.

Bilderna är lånade från Ellos.se

Leave a Reply

