Drömmer mig bort!

Idag är det en sån där långsam, vardagsgrå mitt-i-veckan-onsdag. Jag har lite ångest över att vi inte varit ute något idag men vädret känns inte så himla peppande. Bara några plusgrader, gråmulet och blåsigt. Jag känner mig trött och frusen och huvudvärken gör sig ständigt påmind precis som att det är en förkylning på gång.
Detta är ju egentligen bara början av hösten och den långa kalla vintern.. det kommer många fler såna här dagar. Men just idag orkar jag nada.

Förhoppningsvis blir det bättre väder imorgon. Då ska vi gå ut, kanske gå på någon lekpark! Det är lite synd att det inte finns någon större lekpark här i krokarna med lite mer att välja mellan. Den vi varit på tidigare är inte så anpassad för mindre barn. Det börjar bli lite för kallt att sitta och gräva i sandlådan nu också.

Näe tänk om man kunde packa väskan och dra till varmare breddgrader i några månader. Sola, bada och bara må. Det skulle inte vara helt fel!🙂

 
 
Foto: Privat. Kreta, 2009






Leave a Reply

