Besök, marknad och serie-nördande.

Åå vad jag hatar att man aldrig kan redigera bilderna som man vill och få dom på rätt plats. Förhandsgranskningen stämmer aldrig överens med det färdiga resultatet.
Ajja, jag är ju inget dataproffs. Ni får stå ut med att bilderna hoppar åt sidan och att radavstånden är åt helsike ibland. Det blir inte bättre än så här.

Vi hade ju besök idag. Några kompisar till mig och Nicklas, ett par, har en son som är ungefär 1 1/2 år äldre än Adam. Mamman och sonen kikade förbi här i eftermiddag och hade med sig en påse med urvuxna mössor och skor till Adam. Två par fina vinterskor och två par mössor som Adam fick. Perfekt! Skorna var i st 22-23 så jag tror att dom kommer passa ganska bra i vinter.

Adam var lite trött när dom kom så han växlade mellan att vara glad, uppspelt och lite purken, haha. Men grabbarna kom bra överens. Tur för att Adam att L är så himla snäll, han låter alltid Adam ta ifrån honom saker som han håller i utan att ens reagera. Han är även snäll och kommer med saker för att trösta när Adam blir ledsen.
Jag hoppas Adam blir likadan när han blir större!🙂 Men det är det nog ingen tvekan om.

Det gäller ju bara att lära sig att dela med sig och att kunna samspela med andra barn.

Imorgon ska vi ut vare sig regnet öser ner eller inte. Det är höstmarknad i helgen med start imorgon. Det brukar vara en ganska mysig helg tycker jag. Det bästa är att få gå ner på stan och köpa varma munkar! Å sen träffar man ganska många gamla kompisar som är hemma enkomt för detta. Kul! Blir nog ett fikastopp hos farmor imorgon också, nu har vi inte surrat på några dagar och hon vill säkert träffa Adam.

Nicklas kommer ju hem imorgonkväll också. Vi är bjudna på tacos-middag uppe hos hans föräldrar. Lyxigt!🙂

Nu ska jag ta och stänga ner datorn och starta tv:n istället. Blir ingen torsdagsstädning här inte. Det är ganska städat, har ju hållit undan hela veckan. Dessutom är det ju en dag imorgon också. Det är faktiskt tv:n som lockar. Jag är nu inne på 5:e och sista säsongen av Kalla fötter. Jag har varit värsta serie-nörden de senaste kvällarna. Känns lite trist att det snart är slut. Men då får jag börja på något nytt… ;D

Ha en skön torsdagkväll! Kram!




Leave a Reply

