Marknadshelg.

Lugnet råder här hemma hos oss just nu. Nicklas sitter och pluggar, Adam vilar och själv har jag just tryckt i mig lite marknadsgotta och druckit kaffe!
En stund till i soffan gör nog susen efter dagens marknadshandling.

Vi har:

– Lunchfikat med familjen W på “Stora Lilla Bageriet”. Efteråt följdes vi ner på stan där vi skildes åt inne på Team Sportia. Vi blev kvar där.

– Shoppat höst- och vinterkläder. Nicklas köpte jättefina Haglöfs-byxor till nästan halva priset. Jag hade själv funderat på att köpa såna men det fanns inte rätt storlekar. Däremot föll jag för en ny vinterjacka. Det blev en i mitt favoritmärke Didriksson.
Den röda jag har sedan tidigare är hur skön som helst men den håller på att kännas lite utnött. Vilket inte är så underligt, jag har ändå slitit den väl i säkert tre år. Men det känns så bra att kunna köpa en ny i samma modell som man vet passar.
Den här gången tog jag en kakifärgad!🙂

– Fyndat jeans till Adam på Loppis som Nicklas mamma och en kompis till henne höll i. Jag kom även hem med en täckväst till mig själv och en jättefin spegel med ljushållare. Dessa fick jag gratis av Nicklas mamma! ♥

Igår gick vi en sväng på marknaden på eftermiddagen då Nicklas kommit med tåget.
Då handlade vi en massa gotta i ett chokladstånd. Till min stora lycka så var allt dom sålde gelatinfritt. Jag köpte mig en skumraket som inte gick av för hackor (den var ENORM) Nicklas köpte stora arraksbollar, 88:an bollar och vanliga chokladbollar. Så nu har vi nästan fått en överdos.
Dock funderar jag på att springa ner på marknaden en sväng imorgon och köpa fler skumraketer…man borde ju nästan kunna frysa in dom🙂
Dom var sååå goda!


















Efter den här helgen blir det nog sockerstopp i minst en månad. Å så måste jag nog försöka komma igång med tränigen, igen. Haha.






Leave a Reply

