Bra natt!

Godmorgon!

Här har snön vräkt ner i natt. Har nog kommit 1 1/2 dm snö i alla fall. Jag vaknade av plogen tidigt imorse.

Adam har sovit hela natten i sin säng med undantag för ett litet uppvak vid midnatt. Då bytte jag blöja och tog med mig honom till min säng. Han somnade nästan omedelbart och märkte knappt när jag bar tillbaka honom!🙂 När han sedan vaknade imorse så satt han länge och lekte nöjt medans jag klev upp och gjorde i ordning frukosten. Underbara lillemannen! Precis vad mamman behövde!
 
Det är så mysigt att äta frukost tillsammans! Jag kommer sakna den stunden på morgonen när jag börjat jobba igen. Då lär det inte finnas lika mycket tid till att sitta och bara njuta! Men det får vi ta igen på helgerna istället!🙂

Planen för dagen är att gå ut och busa i snön. Jag ska se om jag hittar en snöskyffel att skotta undan från uppfarten i alla fall. Adam får väl sitta i vagnen under tiden. Sedan tror jag vi ska ta oss en promenad till min farmor och tigga oss lite fika!🙂

Eftersom iCloud-överföringen aldrig funkar numer från min iPhone så får det bli en gammal bild från i somras då vi var på Nicklas farfars 80-års kalas!

Glad kille!

Ha en skön tisdag! Kram!


2 thoughts on “Bra natt!

Leave a Reply

