Mitt i veckan.

Den här veckan går superfort. Redan onsdag idag och ikväll kommer faktiskt Nicklas hem. Han har tagit ledigt för imorgon ska vi fara på hans farfars begravning. Jag hade inte tänkt åka eftersom det är en bit och jag trodde inte att Nicklas skulle komma hem men nu då han gör det är det klart att vi ska fara allihopa!

Om ni undrar hur det går med Adams nya sovrutiner så kan jag säga att inatt sov han hela natten i sitt rum, utan minsta lilla ljud! Var bara jag som vaknade med jämna mellanrum för att titta till honom, haha. Läggningen igårkväll tog lite dock lite längre tid. 21:30 sov han så jag fick sitta inne hos honom en bra stund men så länge han somnar så är det okej. Får nog räkna med en invänjningsperiod på några kvällar.

Att somna där på dagen har vi inte lyckats med än. (Jag tror att vi måste åka och köpa en mörkläggningsrullgardin så att det går dra för ordentligt. Han vill gärna ha det mörkt när han ska sova) 
I måndags somnade han i vagnen då vi var ute och promenerade med Lotta och igår somnade vi båda i dubbelsängen efter att vi varit ute och busat i snön🙂 Blev en promenad ner till Djupskolavan med Adam i pulkan. Bar honom halva vägen eftersom det känns så riskabelt att ha honom i pulka då man går förbi Frasses, OK och rödljuskorsningen. Folk blir som galningar och ska sladda så fort det kommer lite snö. Så himla idiotiskt! Måste vara ett småstadssyndrom det där.
Det finns så många som inte borde ha körkort, som helt enkelt är för omogna för att vistas i trafiken. Punkt.

Idag ska jag och Adam ner på stan en sväng. Jag ska gå på lindex och se om jag hittar ett par svarta byxor som jag kan ha på begravningen imorgon. Känns inte så kul att komma i slitna blåjeans. Sedan kanske vi tar den där fikan med farmor idag istället. Hann ju inte igår!🙂


































Bilder från igår. Promenad i Djupskolavan.







Leave a Reply

