Älskade Lilleman! ♥



















Foto: Från imorse (Instagram)

Det blir allt mer förekommande att jag hittar Adam vinglandes på köksstolarna, tv-rumsbordet (kistan), soffkanten med mera. Han klättrar ÖVERALLT nu och det är inte alltid med försiktighet.

Fastän jag allt som oftast har hjärtat i halsgropen så är det också med ett leende på läpparna. Han är verkligen det bästa som finns i hela världen. Visst finns det stunder när han testar tålamodet till max och det är inte alla gånger vi är överens om vad som gäller. Såna gånger är det bara att bita ihop och inte ge sig, haha.

Den finns alltid där den där känslan av hur underbart livet med Adam är. Hur mycket glädje han sprider omkring sig. Han tar fram det bästa i alla runtomkring honom. Bara en sån enkel sak som att han alltid vaknar glad på morgonen. Kan man få annat än världens bästa start på dagen när man möts av en solstråle som står upp i sängen och räcker upp armarna?!

Jag skulle kunna skriva världens längsta inlägg om detta men jag tror att jag nöjer mig så här. Älskar min son så himla mycket! Han är den absolut bästa! Punkt.

Leave a Reply

