Förkylningstider.

Jag har haft lite av en unnardag idag bara för att det är så synd om mig som är förkyld :P 
Bakade en kladdkaka tillsammans med Adam imorse för att ha något gott att äta nu när Moa kommer hem. Först var det tänkt att hon skulle komma med sena bussen ikväll och sova över hos oss men hon ändrade sig så nu kommer hon imorgon istället. Då ska jag och Adam hämta upp henne och skjutsa hem henne till pappa och mamma.

Osis på kladdkakan, då kanske det inte är så mycket kvar imorgon, hehe. Den blev supergod med krossade Marianne-karameller i och så vispad grädde och frusna hallon till. Nom nom!





















Det är synd om Adam med. Han är snuvig men vid gott humör. Konstigt nog så har han haft energi för tio grabbar de senaste dagarna. Vilket jag inte haft kan jag säga.
Haha, jobbigt läge.

Tur att det bara är två dar kvar tills Nicklas kommer hem!
Det finns vissa dagar när jag önskar mer än vanligt att han var hemma. Att han hem på kvällen i alla fall. Att vi kunde äta middag tillsammans bara en vanlig tisdag. Gå ut på promenad tillsammans med lilleman. Ta sovmorgon och äta en god frukost tillsammans annat än på helgen. Men nu är det ju inte så, därför blir helgerna så himla värdefulla.

Jag har satt ett stoppdatum för förkylningen, nu på fredag då banne mig ska den vara över. Det är inte vidare trevligt att vakna varje morgon med slem fulla halsen och nästäppa som heter duga. Näe usch och fy för förkylningar!


Leave a Reply

