Gääääsp!

Uuuuääää! Känns som att jag inte sovit något inatt.. Drömt massor av konstiga drömmar som gjorde att jag vaknade upp med jämna mellanrum, genomsvettig. Bland annat så drömde jag att jag hade en spindel i sängen. Då flög jag upp ur sängen kan jag lova😛

Det är lite lustigt att nu när det funkar så bra med Adams sovrutiner så har jag tappat alla mina. Somnar väldigt sent på kvällarna, vaknar massor av gånger per natt och det känns som att jag just somnat på morgonen när Adam vaknar.
Imorse vaknade han ovanligt tidigt, 06:15. Plockade upp honom, bytte blöja och gav honom välling i våran säng. Han var väldigt pigg och babblig och hade inte alls tänkt somna om så jag flyttade tillbaka honom till hans säng där han fick hålla sig ända tills för en stund sedan. Stundvis var det tyst men så började han leka med det som fanns i sängen. Nöjd var han i alla fall så jag halvsov nog en timme till.

Nu måste jag bara försöka piggna tilll så pass att vi kan hitta på nåt idag. Går trögt med frukosten också!:/

Igår var det full rulle hela dagen med lekparkshäng på morgonen, besök av Adams morfar efter lunch, en sväng på stan och sedan tittade Erika (min kusin) förbi en sväng före middagen. Imorgon har vi bokat in en dejt med Emelie och dessutom fyller min farmor år så då blir det nog ett besök hos henne under dagen.

Även om det är skönt att det händer mycket under veckan så är det svårt att hänga med när man är så trött hela tiden. Jag har en envis förkylning som vägrar försvinna, är bara slemmig i halsen och tätt i näsan men det är skitjobbigt. Har haft så i två veckor nu!  

Idag måste jag hinna med lite tråk-saker så som städning och sortera tvätt. Men först tror jag vi ska gå ut en sväng och få lite frisk luft!🙂
Ha en skön onsdag! Kram!

Foto taget för några veckor sedan!



Leave a Reply

