Tur för mig.

För några veckor sedan tvättade jag upp en massa kläder som jag rensat ur garderoben. Tänkte att jag skulle åka iväg och lämna dessa på Second Hand vid första bästa tillfälle men ni vet ju hur det kan vara med sånt. Trots all tid jag lade på att rensa, tvätta, sortera och vika så blev dessa säckar med kläder ståendes. Tills för en stund sedan. En stor buss stannade här utanför på gatan, det visade sig vara två grabbar från Pingstkyrkans Second Hand. De stod här utanför och såg lite fundersamma ut, jag såg att de hade bilen som de brukar hämta upp grejer med. Tydligen hade de plingat på ringklockan på andra våningen men ingen öppnade där och enligt de uppgifter de hade så skulle de hämta upp några saker på den här adressen. Jag var inte sen att fråga om de ville ta mina grejer också, haha. Självklart kunde de göra det och det visade sig att de fått fel adress från början så egentligen var det inte här de skulle stanna till egentligen men jag fick i alla fall lämna över mina säckar kläder till dem. Sicken tur för mig!😀

Leave a Reply

