Beemoo-racern.

Det är en soft tisdag med en sjysst utetemp på 23 grader i skuggan. Jag har inte tänkt sitta inne nån längre stund, solen har hunnit på baksidan så jag ska ta och flytta min tunga gravidkropp ut till solstolen och börja bearbeta min hög med olästa pocketböcker.

Tänkte bara visa skorna vi köpte till Adam idag, å så en bild på vagnen som för övrigt verkar vara ett riktigt bra köp. Den ser himla spejsad ut, är nog en riktig racer det där. Även om den känns bred med tanke på att vi kört en enkelvagn sedan tidigare så känns den riktigt smidig att styra. Liggkorgen är perfekt att plocka loss och bära med sig när man ska bort någonstans. Å så får jag återigen påpeka hur bra det är med en sufflett som går att fälla nästan hela vägen ner! Super!
Fick inte till några bra bilder då det är så mörkt inomhus, kommer säkert något bättre fototillfälle framöver när den ska premiär-köras. Jag fick lov att ge Spirou dispens på att provligga den. Har ju inte kommit något litet Pyre än som kan ligga i korgen😉

Photo 2013-05-28 13 14 53

Vi tog en promenad ner till stan på förmiddagen jag och Nicklas för att se om vi kunde hitta ett par skor för sommarens utelek till Adam. Han har bara sina seglardojjor som håller på att vara väl använda redan. Blir mycket slitage på kläder och skor under dagistimmarna så det kan det ju vara bra att ha ett par extra. Vi hann bara in i butiken till första bordet med barnskor då Nicklas hittade ett par fräsiga “Racing-skor”. Vi funderade inte så länge utan högg dem på en gång. Upptäckte sedan när vi kom hem att det är små lysdioder ner till som blinkar när man går. Woah! Blir nog definitivt en hit för Lilleman! ;D

Photo 2013-05-28 13 29 37

Rent bebismässigt så står det ganska still förutom att det kravallas lite då och då med kraftiga sparkar från insidan.  Mamma ringde från jobbet i morse för att kolla läget och pappa tittade förbi på en kaffe för en stund sedan. Vi är några stycken som väntar nu!🙂 Nicklas har just tagit ett snack med Pyret och sagt att nu får du allt ta och komma ut! Jag håller tummarna och hoppas att det händer något ikväll, N måste till skolan på torsdag så innan dess, eller efter…

Idag är det bara 5 dagar kvar till beräknat. Adam kom på dag 39+4 och då hade jag ju egentligen bara haft känningar sedan dagen innan. Bara för att jag så gärna vill att det ska hända något NU på en gång så kommer det säkert dra ut på tiden. Det kan nog lätt bli så om man har förhoppningar på att det ska ske tidigare.

Äsch, ut och pigga till sig med lite sol! Har’e!

Leave a Reply

